Brown goes black.

Guess whaat?
Jag har faktiskt färgat mitt hår svart! Ska lägga upp en bild imorgon så ni får se :) Det blev riktigt snyggt, Jemila min personliga hårstylist gjorde ett bra jobb. Var tveksam i början men efter några sms och råd från alla så beslutade jag mig för att färga. Den enda som sa nej ar min mamma, haha :) vet inte varför men nu när hon ser det så kommer hon tycka att hennes dotter blev vacker (a) or not.. 
Efter att mitt hår blev färgat så fixade Jemila mitt hår, så snyggt! Vi bestämde oss för att filma nästa gång så att hon kan visa er hur hon gör! Hon borde bli frisör på riktigt. Så snart ska ni få en video här på bloggen.

Sitter just nu och ser på Barcelona matchen, vi åt nyss lite mat från Mc Donalds (a) ska snart se på en film, He's just not that into you . Sen blir det bara att softa resten av kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0