Watching TV

Hellu :)
Vaknade vid 11 imorse eftersom min pappa redan var uppe och gjorde frukost. Så jag känner att jag inte sovit ut riktigt, har inte sovit mycket de senaste nätterna. Men jag ska inte gå och lägga mig igen för då kommer jag fortsätta min dåliga vana som är att somna sent om nätterna. Hoppas det vänder. Just nu sitter jag och tittar på Room Raiders 2.0. Ibland önskar jag att Sverige kunde ha program som amerikansk TV, det skulle limma fast folk framför tv:n. Finns inga svenska serier eller program jag följer, allt är amerikanskt. But that's me :)

Det känns som att vinden kommer att slå sönder fönstret, det blåser riktigt hårt ute! 7 m / sek. Lite jobbigt att höra vindens visslande när man sitter och tittar på tv, haha. Imorgon åker jag som sagt till Malmö och hoppas det blir bra väder där nere! :) Nu ska jag fortsätta se på TV, skriver mer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0