Videobloggar nästa?

Nu sitter jag här i min systers lägenhet och bara tar det lugnt. Träffade Rima förut som sagt, blev inte så länge men vi hann att ta ifatt lite av vad som händ osv. Kul att se henne som vanligt :) Har nu suttit och fuckat mitt huvud på Guitar Heroes, haha.. Det finns så roliga spel så det går inte sluta spela. Aj, gäspade precis och fick riktigt ont i örat :/ som att det sprack eller något, haha.. okej, ointressant? En annan sak är att jag planerat en sak, så fort jag fått till en snygg design uppe så kommer jag uppdfatera om lite roligare saker, som jag tror många läsare vill se! Hoppas bara det går bra.. kan säga att jag kommer försöka videoblogga en del! Så det ska bli kul, aldrig gjort förut ju!

Nu ska jag gå och äta Ben & Jerry's och fortsätta spela tv-spel (a)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0