vad händer med bloggvärlden?

.. fjortis-invasion?
har sett massa bloggar nyligen med bara massa dumma skitungar som inte har något vettigt att säga utan vill mest bara visa upp sig. Det är ju faktiskt lite irriterande, eller vad tycker ni? Visst, det kanske är kul för dom att blogga och var och en gör ju som hon / han vill. Men seriöst, vissa är bara så självklart blåsta. En sak jag störde mig hårt på var "amandavardet" och hennes idiotiska åsikt om mammor med barnvagn och "feta arslen". Jag skämtar inte, jag blev fett irriterad när jag hörde det där. Hon vet ju inte alls vad hon snackar om. Hennes mamma då? Ska hon hata henne för att hon också en gång gått runt med barnvagn? Det kommer hon antagligen också göra när hon blir äldre. Ne, de va inte kul att höra. Hon är ju också det typiska exemplet på fjortis, blir "känd" för att hon är blåst.

Kanske inte borde tycka till om det men jag tycker verkligen att det är för mycket. Tycker inte ni? Och nej, jag är ingen hater, är bara en vanlig  människa med åsikter.

Kommentarer
Postat av: j

Jag håller med dig om det -,- GAAH snorungar.

2009-08-29 @ 11:25:54
URL: http://bbebot.blogg.se/
Postat av: Jossan♥

godmorgon :) allt bra? gillar du hello kitty? anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg ;)

kram

2009-08-29 @ 11:46:04
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Jossan♥

jag tycker samma sak som dig!

2009-08-29 @ 11:46:45
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0