on my way..

.. ska nu dra mig in mot stan och träffa Lina! Vi tänkte ta en glass på mc donalds och sen går vi hem till henne. Kanske blir utgång ikväll om alla tjejerna hänger på :) det var längesen faktiskt. Har inte sett olivia på år och dar heller så jag hoppas att jag får träffa sötnosen ikväll! :) Är fixad och klar, har med mig lite extra stuff om jag ska sova över hos Lina inatt, vi får se hur det blir! Kvällen blir nog lyckad i vilket fall. Nu drar jag, om jag inte kan blogga mer ikväll så hörs vi imorgon! Peace!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg!

Ska vi följa varandra på bloglovin'?

2009-08-15 @ 11:32:25
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Olivia

Naw, vad du e gullig sötbarn! Det var så trevligt att träffa dig med verkligen. År och dagar sedan! Nu får vi inte låta det bli så igen. Deal?



Ang kommentaren ovan.. HAHA, oookej.

2009-08-15 @ 23:27:34
URL: http://oliviahallbergsjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0