Night out with my ladies

Igår blev det utgång trots allt. Först var det ganska krångligt med hur vi skulle göra osv. Men det blev att vi alla tjejer gick till Otten, som jag inte varit på sen jag vet inte när. Så kul att träffa tjejerna tillsammans, så himla längesen vi gjorde det. Zakat, Lina, Olivia, Bella - ni är bäst, skulle inte varit kul utan er! Synd att Elaf inte kunde följa med ut. Blev så krångligt, bestämde oss nästan i sista minuten. Kul blev det ändå, saknat tjejerna.

Fast efter igårkväll så insåg jag varför jag inte går till Otten. Vissa människor är bara så äckliga, som slampar sig (både killar och tjejer) överallt och stinker alkohol. Är det så man har kul nu för tiden? Visst, upp till var och en men det är inte min stil i allafall :) Kan festa, ha roligt och med mina vänner även fast jag inte dricker. Fast det jag stör mig mest på, är tjejerna som är ute efter bråk och är beredda på att starta bråk ifrån ingenstans! i mean, come on! Minns att en tjej blev skitsur för min kompis kom emot henne lite med en knuff, så hennes kompis började lugna ner henne! Get the fuck out, det är trångt vad förväntar du dig? Irriterande. Nej, blir inte att gå tillbaka dit på ett bra tag iallafall.
Okej, det positiva.. träffade människor jag inte sett på hur länge som helst! Så kul att se dom, haha. Att träffa alla och att vara med mina tjejer, slår ut det negativa med kvällen och jag hade faktiskt kul! :)

Senare blev det sleepover hos Lina, hon bodde ju inte så långt därifrån. + att jag hade mina sneakers med mig och jacka. Skulle aldrig orka gå annars. Vi åt godaste pizzan, alltså oh, vill åka dit igen och äta. Ni norrköpingsbor, Pizzeria Miami! Haha, skitgott! Nu blev jag ju hungrig, ska göra något att äta.

På måndag åker jag till Malmö, wihuu.. Så kan jag få pussa på min älskling som jag saknat så mycket fastän vi sågs för 2 veckor sen :$ haha, min baby!


          ( får uppdatera inlägget igen när jag fått tag i bilder, om det blev några :/  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0