När är din dödsdag?

Skämtar dom med mig? Helt seriöst, börjar verkligen tröttna på all pop-up reklam överallt och fucking jamba reklamer. Vem skulle änns vilja veta? :/ Tänk om någon tar det på fullt allvar och skickar in för att få svar? Finns säkert en del som gör det, som tror att det är ödet som bestämt just det datumet. Nej, jag tycker det är helt sjukt.. eller vad säger ni?

Mitt tålamod börjar rinna ut när det gäller min kamera! Fick besked igår ifrån Elgiganten där dom sa att dom inte kunde reparera kameran. Nehepp, så vad nu då? Dom hade inga fler kameror som min :( men dom sa att jag skulle få en ny och bättre, som inte änns kommit ut i affärerna ännu.. Hmm, we'll see about that. Är så sugen på ny design, vill kräkas på den jag har nu för den är så gammal, haha! Man orkar inte, och kreativiteten är inte alltid på topp.. ibland önskar jag att jag var lika duktig som Nevnarien, hon gör så sjukt snygga! Men men, tar väll lite tid innan man lär sig :)


åh, så jobbigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0