Mitt livs kärlek

Känner mig bara så ovanligt glad idag, ingen aning om vart det kom ifrån. Måste vara för jag tänkt på min fina pojkvän hela dagen. Tänkte även på honom igår innan jag somnade, haha. Tänker ju alltid på honom men ibland blir det lite speciellt. Även om man har kul med sina vänner ute på fest så tänker jag på honom. Vill bara vara med honom hela tiden, tröttnar aldrig! Vissa människor vill festa 24/7 och vara öppen för alla, but at the end of the day så kommer man vilja ha någon att spendera sitt liv med, och jag har redan hittat min så varför änns gå runt och försöka? Det är anledningen till att många inte ser mig ute ofta och hänger lite överallt. Jag är en person som föredrar mysiga hemmakvällar. Självklart går jag ut när jag träffar mina vänner osv. , men annars brukar jag inte göra det. Jag har hittat den perfekta för mig, han är mitt livs kärlek och kommer alltid att vara. Han gör mig lycklig och jag är så lyckligt lottad över att han är min!


 

Ermin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0