Malmö imorgon

Just nu sitter jag och ser matchen mellan atletico bilbao och barcelona :) om ett tag ska vi åka och hämta min bror som varit borta i helgen på SM i friidrott, riktigt nöjd fick jag höra att han var så får se hur det gick sen :) jag är också hungrig, så hoppas att vi kan åka förbi någonstans och köpa något gott :) Annars blir det inget mer att göra ikväll, sova och vakna imorgon för att åka ner till Malmö :) tänk att imorgon är jag med min älskling, haha.. känns så bra :) men säger väll godnatt och vi hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-17 @ 09:28:33
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 21:56:19
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0