lite skills har man kvar

Efter att vi var ute och hämtade min mobil som jag glömde, så passade vi på att åka till City Gross och handla lite mat. Mitt inne i affären står David Bergström, en dolphins a-lag spelare, och håller i en liten tävling. En basketkorg och en boll var allt som krävdes. Man fick 5 skott på sig och varje skott du satt gav dig en fribiljett till EM-Kvalet där landslaget spelar i Stadium Arena. Först tänkte jag neej, det här blir ju pinsamt.. kanske inte sätter alla eftersom det var längesen jag slutade med basket. Men 4 skott av 5 blev det i allafall, haha. Han bara, du har spelat förut, eller hur? SJÄLVKLART BRUSHÄN! Okej, så sa jag inte haha, men vi stog o snackade ett litet tag, han har tydligen slutat spela basket nu.. Han kommer man minnas iaf :) Så 4 fribiljetter tills imorgon, får se om det blir av.. vill ju inte gå dit ensam heller.. annars får jag ge bort dom så att platserna fylls åtminstone! :)

Saknar basket <3 sjukt många minnen med vårat vackra gamla lag!


 


En slam dunk var ju busenkelt för mig alltså! ....... not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0