King of Pop

Michael Jackson, the king of pop.
Idag är det hans födelsedag. Det är tragiskt att han inte lever idag, gone too soon. Jag var ett väldigt stort fan av honom, både musik och dans. När det stod överallt på nyheterna att han var död så kunde jag inte fatta det! En så stor stjärna som han var ska ju leva längre! Följde begravningen live på tv och blev så ledsen. Varje gång jag hör en av hans låtar så blir man lite nere, speciellt efter ryktena om att hans läkare tros ha orsakat hans död. The greatest entertainer of all times, damn right. Må han vila i frid, we miss you!






          GRATTIS till Dzemila som fyller 21 år idag !
          Så det blir två stjärnor som är födda den 29 augusti, haha :)
          Hoppas du får en härlig födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, jag hade svårt att tro på att han var död. Min favoritartist verkligen..

Några vänner är i London nu, där de egentligen skulle sett hans konsert..



Grattis till din vän! :)

2009-08-30 @ 11:17:57
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0