Jag kan inte sova..

Har legat ganska länge och försökt sova men har inte lyckats, så tänkte gå upp och bara göra något tråkigt så jag kanske blir mer trött. Konstigt, jag brukar alltid somna tidigt när jag är sjuk, men inatt är det tydligen inte så. Sov iofs ganska länge idag, så antagligen därför. Imorgon, eller idag rättare sagt, så ska jag in till pappa i stan och stanna där i helgen antar jag. Mamma börjar jobba kl. 7 och vi åker in till stan 6:30, så ska egentligen upp om 4 timmar. Kommer vara helt död, så kommer säkert somna om igen när jag är hemma hos pappa.

Idag har jag inte gjort så mycket, min syster och jag var mest här hemma och tog det lugnt. Vi tittade på twilight som jag blev förvånad över att hon inte sett! ..och gjorde henne hungrig på nästa film, haha. Hoppas vi inte blir twilight-beroende som många verkar ha blivit? haha, kanske inte. Men mer än det gjorde vi nog inte, retade prince hela dagen (a) nu ska jag ringa min älskling och sova!







(min syster som den duktiga fotografen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0