Just nu..

.. så har jag jättetråkigt !
Är också himla seg och halvtrött eftersom vi inte sov mycket alls inatt. Sov kanske i 5 -6 timmar. Fast just nu känner jag mig inte tillräckligt trött för att kunna sova, och då brukar jag aldrig lägga mig och änns försöka för det går aldrig ändå. Finns inte heller något att göra. Sitter bara här vid datorn medans älsklingen är ute på festivalen och ser Outlandish uppträda! Fuskigt, vill ju också se dom! Dom är ju så bra :) Har inte kollat upp vad som händer mer i Malmö nu i veckan, men hoppas vi hittar på något roligt iallafall. Ska bara vara där i en vecka :/

Ska se lite på film och sen kommer jag förhoppningsvis somna :) Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0