Hemma från Malmö

Igår tog jag tåget hem från Malmö. Jobbigt var det, ville inte åka hem! Fast egentligen så är det ju inte att åka hem som är det jobbiga, utan det är att jag åker ifrån min älskling. Men det är nyttigt att sakna honom, då har jag något att längta till och varje träff blir speciell :) tröttnar aldrig. 
Det värsta är bara att jag har blivit riktigt sjuk! Människorna på tåget igår trodde säkert att jag fått svininfluensan eller något. Riktigt jobbigt, jag lär bli helt frisk om 2 - 3 dagar hoppas jag :) Så det blir mycket vila för min del, får huvudvärk så fort jag är uppe och går. Haft feber också så kroppen känner sig ganska stel idag. Måste iaf gå och äta strax, annars blir jag ju aldrig frisk :) Har varit vaken sedan kl. 8:30 imorse, vaknade senare igen av att Prince stog utanför dörren och gnällde, han ville komma in haha :) Min syster kanske kommer ut hit ikväll igen, hon var här igår också :) hoppas det så att jag får lite sällskap.

Nej, nu går jag och äter mat !
Just det, har fått en ny kamera! YEES! Men måste ändå erkänna att jag tycker min förra tar lite finare bilder och är inte lika "komplicerad" som denna, även fast min nya har 12.1 megapixel. Kanske för mycket för en digitalkamera. Men, har ju ändå fått en kamera nu. Synd bara att kameran jag hade innan är slut nu :(

 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Men kameran ser rätt fin ut, jag är i desperat behov av en ny, min nuvarande har bara 4.0 megapixlar.. :S



Du får krya på dig! :)

2009-08-26 @ 12:53:51
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0