hatar verkligen att..

..vakna så tidigt !
05:30 gick mitt alarm på mobilen, hade lust att slänga den i väggen. Min mamma börjar jobbet kl 07:00 nästan varjedag! Ibland så blir jag tvungen att åka med in eftersom jag inte kan åka buss in senare. Om jag ändå hade bil och körkort, hur lättare allt skulle vara då. Så nu sitter jag här, halvdöd, måste klä på mig och packa klart mina saker för vi åker kl. 06.00. Tar med mig min stora packning eftersom jag åker till Malmö på måndag tillsammans med älsklingens syster och hennes man :) roadtrip! haha, or not.. kommer säkert sova halva vägen. Somnar alltid när jag åker i bil :/ men så var det med den saken, så tar med mig min packning utifall jag inte kommer ut hit igen.

Nej, nu måste jag göra mig iordning och åka hem till pappa :) kommer antagligen somna där igen, haha :) sova är nästan det bästa jag vet.. efter min älskling såklart! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0