Ge mig semester!

Sitter just nu och ser på Barcelona - Sporting Gijon och det är ganska självklart vem som kommer att vinna! Wihuu :) Börjar bli lite hungrig också, funderar på att göra något att äta eller om jag ska sova. Känner mig faktiskt inte så trött än så det blir nog mat ändå (a) Åh, vet inte varför men började tänka på hur mkt jag vill på semester! UTOMLANDS, inte Sverige! Det är svårt att bestämma sig vart man vill åka men det värsta är ju att man inte har pengar. Filippinerna, Spanien, Thailand, Grekland? I wish. Men planerar faktiskt att spara pengar så v i kan resa nästa sommar! :)

Alltså, så mycket jag blev sugen på helt plötsligt. Kebabpizzan som jag åt med Lina poppade upp i mitt huvud, åh så gott! Nej, nu har jag blivit för hungrig! Ska göra något att äta :)


(tagen från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0