främling i mitt hus?

Jag vaknade nyligen på ett ganska konstigt sätt. Var helt inne i min dröm när jag hör dörren öppnar sig och en man säger: " det finns en toalett här! ". Mina ögon öppnades men hade inte vänt mig om och sett vem det var, ni vet när man bara ligger i lite chocktillstånd och undrar vem fan det är. Sen hör jag " Oj! " och så vände jag mig om för att se vem det var men han hade hunnit ta sitt steg ut. Hmm, vem var det? Så jag gick upp och kollade ut ur mitt fönster och såg 2 män lämna våran tomt. Hur vågar man änns göra något sånt? Gå runt och se vilka dörrar som är öppna för att han måste på toa? Han måste nog skämmas efter han såg mig ligga i sängen. Men när man tänker efter, vem vet vad som kunde ha hänt eller vilken typ av människa det var? Jag låste dörren igår natt men öppnade tidigare imorse när min syster kom och knackade på. Lite skrämmande kan det ju kännas, konstigt med.

Nu ska jag upp och äta lite frukost och annat :)

 


" are you shitting me? who the f*ck are you? "

Kommentarer
Postat av: Linda

men fy vad obehagligt! inget kul sätt att vakna på 0.0

2009-08-28 @ 15:06:15
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0