ASUS Eee PC!

.. Kikade nyss in på Kenzas blogg, som alltid, hon startade en tävling där man kan vinna en ASUS Eee PC Seashell 1008HA. VA! Snacka om att jag var med och tävlade direkt! Tänk hur lättare det skulle vara för mig, med struligt internet, har inte alltid tillgång till dator? Perfekt! Men nu är det ju som sagt 10002341932780 tävlare så, man kan alltid önska sig!  Tycker det är skitbra med tävlingar, makes people hungry! haha.

Nu sitter jag iallafall hos pappa i stan, kom på vad jag glömde! Min mobil! Ska strax åka hem och hämta den igen, så jobbigt.. fram och tillbaka hela tiden! Ska faktiskt övningsköra ut dit så det blir ändå roligt :)

Just det, hade en riktigt äcklig dröm inatt. Jag drömde att min tandställning blev spännd till max! i underkäken då, och det gjorde så jävla ont att man nästan kunde känna smärtan i drömmen. Sen blev jag så hilma irriterad så jag tänkte ta ut den. Så flög hela jävla underkäken ut o bara satte sig bekvämt i handfatet. Så skrek jag och sprang till min pappa och ingen verkade bry sig? :( haha, sjukt var det iaf.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fy vilken läskig dröm!



får hoppas du vinner ändå.. :)

2009-08-14 @ 18:24:29
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0