Y= 2X + 3 ..

suttit hela förmiddagen med alla tråkiga, jobbiga mattetal! fast, jag har faktiskt varit duktig :P
har kämpat mig upp på morgonen varje dag nu.. somnade inte förrän kl 3 igår.. hade sovit tidigare så det blev svårt att somna sen mot kvällen.. satt uppe och pratade med min älskling på msn, haha.. stackaren lider av alla irriterande mygg som flyger runt så sa han:

- "cristal, jag tog en mygga och mosade den. 
  men den dör inte, den lever fortfarande!
  den är bara skadad, den är på väg till sjukhuset nu :D"

HAHAHHA, kl 3 på natten så börjar man ju så klart dö av skratt.. han är så söt :D skrattade massor..
han åker från serbien idag, till tyskland och sen hem :D så han kommer snaart, muahaha..

alltså, blir galen på min nacke.. de känns som om det är småsaker som rör sig där inne..
gör ont, så mamma ska massera mig snart :D hihi, har lite läxor att göra också.. så ska göra dom också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0