unbreakable

"Share the laughter, share the tears
We both know we'll go on from here
Cos together, we are strong
In my arms, that's where you belong
I've been touched by the hands of an angel
I've been blessed by the power of love
And whenever you smile, I can hardly believe that you're mine"

lalala, westlife.. haha, älskade dom när jag var mindre! vi brukade tillome leka att vi va nån av dom, så sjöng vi.. hahaha söta.

Iaf, sitter här hemma.. kom hem 10 över, slutade skolan 10.. min mamma är hos min tía och klipper sig.. sen ska vi gå på staan :D hoppas hon köper nått till mig där, haha.. nej men vi får se vad som finns.. lovar att jag bara kommer köpa mat =/ haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0