tröttsam skoldag

Nu sitter jag hemma hos min pappa efter en lång och tröttsam dag i skolan. Idag började vi 8:20, och jag var i skolan 7:40 eftersom min mamma skjutsade in mig till stan ganska tidigt.. Vaknade tidigt, så känner mig ganska seg och trött idag. Vi hade redovisning idag, om vårat projekt i Bangladesh. Det gick bra, vi har fler klasser att redovisa inför, dels imorgon och nästa vecka. Så det kommer gå jättebra nu :) jag känner mig hungrig, väntar på att min mamma ska komma och hämta mig. Hon slutar kl. 16:00, så det är inte lång tid kvar :)

Dålig uppdatering som vanligt antar jag, men har haft en massa plugg på sistone och plugget tar upp mycket tid. Så det skulle bli stressigt av att sitta och blogga. Men imorgon har jag ingenting speciellt, bara lite förbättringar av vårat projekt arbete..

Skriver mera senare! :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0