trött, tröttare, tröttast!

Dagen började med skola kl 8:00. Då hade vi diskussionen om mystik som jag aldrig hann klart med igår. Det var så intressanta diskussioner om ämnen, sånt som man kan prata om hur länge som helst! Vi snackade om andar, spådomar, häxor, gråtande statyer, anden i glaset, medium, vampyrer och älvor.. ja, allt möjligt! Väldigt intressant :) Så det häll vi på med i ca. 2 ½ timme. Sedan var det psykologilektion där vi fått till uppgift att besöka ett dagis. Nu blev det inte av eftersom det var ganska oplanerat så, det får bli nästa gång :) Efter psykologin hade jag make-up kurs. Idag fick jag sminka vardags make-up på en tjej, det blev väll bra men det kunde bli bättre. Det är lite svårt att komma igång med att sminka andra när man är så van vid att sminka sig själv. Alla har ju olika ansiktstyper så det är inte alltid lätt! Försöker så gott jag kan :) nästa gång blir det väll jag som ska sminkas!

Jag är så himla trött! Mina ögon kommer snart falla ihop känner jag. Har inte sovit bra alls de senaste dagarna och det har jag inte heller gjort någongång sedan vi flyttade ut hit. Tar som fan på energin, orkar ingenting, får huvudvärk av att plugga.. ooh, så jobbigt! MEN, goda nyheter! Imorgon har vi studiedag och på torsdag också! HALLELUJAH! ska bli så skönt, kommer sova underbart länge, hihi..
Tror inte att jag kommer uppdatera mer ikväll p.g.a. att jag verkligen inte orkar.. och för att de heller inte finns så mycket att skriva om kanske. Imorgon kommer jag vara på topphumör, så då kommer jag hitta på en massa roligt! :)



I ' m a   k e e p   w a l k i n   t h i s   r o ad   -   m y   m i n d ,  b o d y   a n d   s o u l .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0