tråkig tisdag

       Hellu igen! :)

Vad ska man säga om idag då? Rubriken säger väll det mesta.
Vaknade heelt ostört :) döskönt. Fast Ermin ringde när jag låg och halvsov fortfarande, haha. Fick reda på att han ska åka till Italien snart :( så fuuusk. Men han åker dit för att spela fotboll och INGET ANNAT! hahaha :D ändå, it sucks.. kommer bli dyrt o ringa (a) men är glad för hans skull :) han är jätteglad!

Annars idag har jag bara tråkat, tråkat, tråååkat. Blev så uttråkad att jag bestämde mig för att göra någonting med symaskinen som mamma äntligen tagit hem :P så nu har jag precis sytt in ett par gamla byxor! Eller jag & jag, min mamma hjälpte mig lite grann... lite... mycket (a) haha :D nej men dom blev jätte bra. Nu kan ja ha på mig dom finally, innan kunde jag inte då skulle jag sett ut som 80-talets mode representant med fetaste utsvängda byxorna :D haha.
Hade lust o sy ett linne också, har massa fint tyg hemma som skulle passa skitbra! :) Men, nu har ju jag inga stora kunskaper för textil så jag får vänta med det :P

Just nu kommer jag inte på något annat att göra än att gå och äta :P har bara ätit lunch så borde ta o äta nu :P

                                 Peeeeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0