telefonförsäljare

..är såå jobbiga!
ringer non-stop ju. Ringde nyss till oss, svarade ju självklart inte då jag såg deras konstiga nummer. Började på 085****** .. Går man in på hitta.se eller eniro så hittar man inte nummrena ifall man vill se vem som ringde. Så jag sökte på google och fick upp nummret, där det visade sig att de var telefonförsäljare. Ni vet när man ibland brukar ringa tills tonerna tar slut? Vänta på svar? Tro mig, jag har inte varit med om någon som har ringt lika länge som dom, telefonen ringde i EN minut.. okej 20 sek, men fan så jobbiga.

Hörde nyligen från någon att det finns något nummer man inte ska svara på, för så fort man lyfter lyren så drar dom pengar från en..
Tråkiga människor.. do not pick up the phone when they call!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0