syskondag

Nu sitter jag hemma hos min syster, vi har precis ätit. Godaste maten, oxfilé med pommes och bearnaisesås! Satt bra i magen, haha.. problemnet är ju bara att jag knappt kan tugga maten eftersom tandställningen är ett helvete just nu. Kan bara tugga på höger sida så det tar riktigt lång tid för mig att bli klar haha.. men det var för gott! Idag har varit en rolig dag. Vaknade dock tidigt, med magont.. så blev skjutsad in till pappa och sov där hela dagen typ.. efter det så drog jag och min bror hem till min syster och tog det lugnt. vi har tittat på film. Harold hette den, alltså den är så rolig haha :D rekommenderar den verkligen!

Det är alltid skönt att umgås med syskonen, det känns skönt att ses lite då och då. Vi har en kontakt som många syskon tappar.. så det är ju bra :) nu ska jag bort från datan och tänkte måla lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0