super sweet 16

sitter nu och tittar på My super sweet 16, bortskämda ungar! Haha, dom får allt de lägger ögonen på och deras föräldrar gör allt för dom! Snacka om att leva livet. Har inte kunnat skriva förrän nu eftersom min bror sitter 24/7 och nördar på World of warcraft eller vad det nu heter. Dagen har varit ganska seg annars. Jag och älsklingen åkte in till stan kl 6 på morgonen, kom hit till pappa och sov ut! Nu är han och spelar fotboll och jag ska strax ut och övningsköra :) Alltså, jag blir galen om jag inte hittar min kameraladdare! Bloggen blir ju hur tråkig som helst tycker jag.. måste verkligen hitta den. Men kommer inte åka ut på landet förrän på onsdag. Men jag ska hitta den! Kommer vända upp och ner på allt :) Nu ska jag klä på mig och sen dra ut för att köra lite :) skriver mer sen när jag kommer tillbaka! :D



Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Ett sånt liv klarar jag mig faktiskt utan, tänk vad dom inte lär sig att uppskatta saker. Hellre sliter jag själv för att få ihop det jag vill ha en låter någon ge mig det rakt av, visst kul ibland men inte jämt, ingen sport med det liksom :P

2009-04-16 @ 17:07:03
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0