stegräknare

För inte så längesen, så satt jag hemma hos min syster och tittade på du blir vad du äter, haha.. verkligen ett ångestframkallande program! Då jag har börjat bli ganska lat på sistone, så kände vi båda att vi var tvugna att ta tag i det! Vad gjorde vi då? Köpte stegräknare! Haha, kanske inte till stor hjälp då många anser att det inte funkar som det borde.. men måste ju erkänna att det gett mig lite motivation och jag och min syster har nu satt upp mål, vi ska försöka gå 60.000 steg i veckan.. vi får se hur det går nu i startet. Måste köpa ett par joggingskor! Nu när jag bor ute i norsholm så blir det ju perfekt då jag vill ut och jogga lite i naturen :) så, ett par joggingskor ska jag börja leta efter nu! Just det, simträning! Kul va? Det tänkte vi också pröva på men vi får se hur det blir med den saken, det ska tydligen vara väldigt effektivt för att hålla kroppen igång, bygga på sig muskler och kondition..

Nu måste jag nog laga mat, börjar bli lite hungrig. 
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0