söndagskväll

Nu har jag precis städat lite här inne, var ganska stökigt men det är fortfarande mycket som måste göras. Vi ska köpa några förvaringslådor eller liknande som jag kan lägga alla mina böcker och sånt i. Det kommer bli skönt när allt är klart :) nu har jag fortfarande lite plugg att göra, och det är att förbereda inför diskussionen imorgon på religionskunskapen. Mitt ämne blir liv efter döden. Satt och läste lite berättelser förut, alltså.. det är så läskigt! Ville inte fortsätta läsa, sket på mig! Haha, nej men det känns så konstigt. Ska bli en intressant diskussion imorgon :)

Hmm.. ja, vad finns det mer att göra ikväll? ingenting antar jag. Så förutom att förbereda så ska jag ta det lugnt :) får se om jag uppdaterar mera senare om något kul.
 
              Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0