sommarskuula

Idag började sommarskolan, men det gick faktiskt bra.. bra lärare! :)
Fan, många som går sommarskolan.. vi alla har något gemensamt.. IG! hahaha.. do behover inte schämmas.. hahaha.. nej men det kommer gå bra.. 2 timmar varje dag :P melissa cyklade på mig imorse.. de roliga var att de va inte min cykel som fuckade sig, de va hennes.. hahaha.. nu låter den som en ferrari :D

så trååkigt det är.. sitter o chattar me min älskling :D ser han i camen haha.. o mobbar abedin lite, ramadaaani paschalaani kalaschaniii... HAHAHAH, så sämst :D skulle visst också skriva att han är bäst...... vilket han inte är men ändå hahaha :D bästa minnen..

NU ska jag ut på balkongen o suula lite (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0