SNÖSTORM!

Nu sitter jag hemma, hade yoga förut.. Men senare så kommer vi se en föreställning eller något som heter "Sharafs hjältar" i aulan kl 1, och vi har inga andra lektioner idag, YEEEAAY! :D så nu sitter jag och äter lite varma mackor. Känns som att det behövs nu när det är snöstorm ute!
Imorse vaknade jag kl 7, eller okej.. snoozade till kvart över (a) haha, men när jag vaknade så märkte jag först inte vädret, sen när jag drog upp parsiennerna tydligare så bara :O såg ingenting, såg bara VITT, överallt, tjockt lager me snö! Sen när jag gjort mig redo för skolan så går jag ner i källaren för att gå ut. Det första hindret blir en fet hög me snö.. de fanns inga fotspår eller något som jag kunde gå i utan jag fick gå över och snön var typ 30 cm hög, och jag hade vanliga skor! men det var för snön hade blåst ihop till en hög, så tjock var den inte annars :P iaf, sen gick jag till cykeln, tänkte jag kan försöka cykla utan att få hjärnskakning, men så var bromsarna frysta osv. så jag fick gå! världens storm, blåste sönder alltså.. går inte förklara!
Väl nere, nära skolan.. så går jag där me musik i öronen, helt blööt och trött.. så kommer en låt på "All Summer Long" man bara ???? vaaaart är sommaren, så gick jag där och inbillade mig att jag va på hawaii.. haha :D

 
  

(första bilden togs 07.30, de andra 10:00)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0