snart åker han

Om några timmar ska min älskling åka hem igen :( kommer bli tråkigt.
Men kommer kanske åka ner till malmö i slutet av månaden, så då kommer vi ses snart igen.. hihi :) just nu sitter vi bara hemma och tar det lugnt. Gick inte till skolan idag, tänkte göra det men fick så ont i magen.. Vaccinerade mig kl. 10 med Melissa & Rima, haha.. melissa var bebis, hon är rädd för sprutor.
Min arm är heelt död, har döont =/ hon sa att det skulle kännas som en lätt träningsvärk.. lätt? dont think so..

Igår var vi ute och gick i kalla skogen, var riktigt skönt faktiskt.
Vi såg hackspett eller vad dom kallas, den knocka iaf näbben i träden så det hördes.. haha. vi såg människor i skogen som tränade upp sina hundar. Hundarna fick gå och springa med släpkedja efter sig. På vägen hem när det var mörkt så stannade ermin till och bara:
- Cristal, kolla!
så tittade jag framför oss, där stog ett rådjur.
- rör dig inte, den tittar på oss!
så varjegång den tittade bort så gick vi mot den. vi fick stanna typ max 10 ggr. kan slå vad om att rådjuret bara, whata fuck? idioter.. haha..
sen när vi kom närmare så började ermin sakta in..
- Ermin, det är dom som är rädda för oss.. kom vi går.
- Nej, akta fan.. det är jag som är rädd för dom!
sån chicken, haha..

Nu måste vi packa ner hans saker så han får med allting hem :) 

keep on moving forward

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0