snabbfrågor för att jag är uttråkad.

OM DIG SJÄLV.

Är du singel?
Nej, har min Ermin :)

Om inte, hur länge har du varit i förhållande?

Allt som allt så har vi varit tillsammans i snart 3 ½ år <3
Är du lycklig?
Oftast :)
Är du uttråkad?
Just nu, jaaaaa.
Är du ledsen?
Inte just nu.
Är du cooling?
jävligt cuul (H)
Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nej, det är dom inte.

Tycker du om att dansa?

Jag älskar att dansa.


DITT KÄRLEKSLIV.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag vet inte. Har inte varit med om det i alla fall.
Har du någon gång blivit sårad?
Ja, det har jag.
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma dag?
Tänker på min älskling varje dag.
Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Ermin permin =)
Har du haft en hemlig beundrare?
Ingen vad jag vet.
Är du kär?
Väldigt :)
Vill du gifta dig när du blir stor?
Självklart vill jag det, jag SKA!

Har du någon gång själv varit med om att "kärleken är blind"?

Indeed, det är den också.

TVÅ ALTERNATIV

Hår eller ögon?
Ögon
Katt eller hund?
Hund.
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Några få bästa.
Tv eller internet?
Internet. Allt finns på Internet.

Coca-Cola eller Pepsi ?
Coca-cola! Hi, my name is Cristal and I'm an addict :D haha.
Utekväll eller romantisk hemma kväll?
Hemmakväll. Mysigare :D

Pengar eller lycka?
Lycka före pengar.
Msn eller mobil?
Mobil. Fast just nu ligger min mobil i koma, nästan döende :P


"HAR DU NÅGONSIN..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Inte säker på den frågan :P möjligt.
Brutit ett ben ?
Inte benen jag går med men bröt mitt näsben när jag var mindre. Knockade sängkanten.
Gjort något du ångrar?
Ja, det är så man lär sig.
Hoppat Bungee Jump?
Nej. Efter vad jag sett så, aldrig.
Ätit en hel tårta?
Får nog inte plats i min mage :P
Gjort bort dig offentligt?
Haha, OM jag har. Har hänt :P

Slagit någon?

Haha, jo det har hänt.
Gråtit när ett husdjur dog?
Ja =/ grät när vår kanin blev tvungen att avlivas <3
Velat försvinna?
I de svåraste tider kommer det ofta upp i tankarna. Så, Ja.

Gråtit framför många människor?

När jag var mindre kanske. Nej, har svårt för att gråta för vissa saker.

SENASTE


Telefonsamtalet du gjorde?
Till Ermin :)
Telefonsamtalet du fick?
Ermin, haha :D
Personen du var med?
Mamma? (a)
Roligaste grejen som hänt?
Min pappa berättade om en dag på en restaurang utomlands.

Servitrisen: Are you finish?

Pappa: No, i'm swedish.

HAHAHA, så jävla dum :D

Personen du smsade
Ermin.

Låten du lyssnade på?

Enrique Iglesias - somebody's me
Du tillbringade natten med?

Min älskling, som åkt hem :/

Gången du skrattade?

Åt min pappa, som tyckte att han var rolig :P when he really wasn't.

Gången du var ute?
Med mamma & handlade :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0