skolstart!

Idag började skolan! Seg imorse, vi började skolan kl. 13:00 men jag hade tandläkartid 9:20. Fick vakna halv 9, och cykla ner dit eftersom pappa inte kunde skjutsa mig. Kändes lite onödigt att dra ner, tog 10 min där & sen hem igen. Alltså, tandläkaren jag har.. jag lovar han vill döda mig? det här är andra gången han lägger på aceton på händerna o håller på vid min mun och jag andas in det. Sist blev jag yr av lukten och sa till, men neej =/ idag också.. så andades med munnen, haha..

När jag var hemma var det ingen idé att sova igen, skulle ändå vakna en timme senare eller något + att min syster kom förbi. Min bror bärjar på min skola nu också, han börja tidigare så han gick innan. Vid halv 1 mötte jag Melissa utanför så drog vi till skolan & väntade på Rima. Träffade våra kära mentorer, haha.. vet att dom saknat oss! ...NOT! Fick våra betyg, schema & helvete till skåp! Så smala att man inte änns får plats med väska där inne. Men det gick bra ändå. Mycket att fixa med kurser och så. Har blivit lite fel.. men det löser sig :)

Jag hoppas verkligen att dom nya 1:orna inte är pain in the ass! Döjobbigt!
Nej, nu ska jag se om jag kan äta någonting, min älskling kommer hit snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0