skoldag utan jobb.

Bara softade idag i skolan, på lektionerna gjorde vi typ ingenting, lärarna var inte där.. vi bara snackade för det mesta. Det blev en sån här tanke i slutet på dagen: vad gjorde vi idag egentligen? :S
haha, så lite gjorde vi.. att vi inte änns vet.
Idag har vi bara snackat om kärlek och förhållande, vi tjejer alltså! faktiskt intressant..

Just nu gör jag inte så mycket, samtidigt som jag skriver så sitter jag och tittar på min bror som spelar supermario.
Han besegrade precis en boss och han skulle ta stjärnan och gå vidare, så springer han o dödar sig själv istället för att ta skiten o sen finito. haha, idiot.

Nu måste jag plugga lite Historia, har prov på fredag och eftersom det ofta är svårt att få in i huvudet så kan jag lika gärna börja med det nu.. eller hur :) typiskt mig annars att spara allt till sista dagen.. inte bra! har lärt mig och blir faktiskt bättre, hihi..


..eller, plugget kan vi ta snart.. känner för att spela super mario nu! haha..



Den här söta bebisen ska man lämna tillbaka till sin mamma.. jag kastade ner den från berget (a) nejdå, så skulle jag aldrig göra.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0