skärpning!

måste verkligen skärpa mig när det gäller vissa saker, men framför allt att sova i tid! det är så typiskt mig att sova sent och vakna tidigt, och det var inte förrän idag jag verkligen kände att min hjärna var slut.. jag blev helt varm, mina ögon ville lägga sig ner, fick huvudvärk osv.. vet ni hur jobbigt det var eller? alltså skolan har verkligen tagit massor på mina krafter men jag måste skärpa mig, annars kommer det gå åt helvete alltså!
nu när jag kom hem vid 4 sov jag direkt.. sen ringer älskling och väcker mig kl 8.. han bara hur mår du? så svarar jag det känns bra när man sovit en liten stund :) han bara idiot, du har sovit 4 timmar nu.. hahaha, ja visste inte äns själv. var så inne i sömnen trodde klockan var typ 6 eller något :D
Men det var riktigt skönt att få sova, nu ska jag bara äta så jag får lite energi också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0