sjuka drömmar

Det är sjukt vilka konstiga drömmar man kan ha! Det är inte alltid jag minns mina heller :P brukar alltid komma ihåg dom om jag drömmer efter att jag har somnat om.. konstigt. hade fler frömmar också.
Iaf, först drömde jag om att min familj var i "bråk" med en familj som bodde brevid oss. Dom hade lagt några giftiga saker på våra potatisar och i taket.. sen om dom ramlade på oss så blev vi förgiftade.. haha.

Sen så minns jag att jag var i skolan. En av mina kompisar sa att vi skulle springa ett varv till matsalen och tillbaka.. på vägen dit så såg vi en tjej, typ 16 år, grävde i sandlådan. Hon hade ett stort hål vid röven så man såg allt.. o sen böjde hon sig ner i de typiska "uups, tappa nycklarna" för att killarna skulle go crazy, hahahaha.. seeen på väg tillbaka, så gick jag in i skolan.. det kom en massa nunnor och munkar, skulle ha bibelstund.. kom massa folk men vi vara bara typ 20 som fick lyssna, hahaha.. nunnan va värsta gangstern jag lovar.. skit skön, o jag bråkade me massa elever för att dom försökte ta min plats.. hahahah..

jaa, lite sjukt.. men det finns värre.
har ni någon gång drömt att ni kunnat flyga och sen när ni väl måste, när ni kanske blir jagade osv. SÅ GÅR DET INTE!
man får paaaniik! man bara; kom igeeen, kom igeeen! hahaha..

Hörde att drömmar bildas utav sånt - du har upplevt, blandat med sånt man sett och tänkt osv. allt tillsammans.. haha, kanske stämmer ibland :) men roligt hur dom blir så sjuka.



Kommentarer
Postat av: Bea

Glad påsk =)

2009-04-11 @ 00:19:06
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0