SJUK

nu var det ett tag sedan jag skrev men det är för att min älskling kom i fredags kväll :) hihi, och för det andra så är jag sjuk! :( har blivit förkyld och det är så jäävla jobbigt! hela kroppen är stel, ont i halsen, huvudvärk.. allt! hoppas att det går över snart för jag orkar inte med det här =/
Men men, igår var vi ute på stan.. min bror hittade jeans haha.. han ville ha samma som ermin :P haha.. och jag hittade inga stövlaaar! MEN, jag hittade en klockren dunjacka på stadium =/ 1000:- ,, vi får se hur de blir me den haha! Idag hoppas jag att vi kan gå ner till stan igen om jag inte mår för dåligt.. annars blir det att ta de lungt hemma och smitta älsklingen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0