sitta-framför-tv-dag

Idag har varit en sitta-framför-tv-dag, inte gjort något speciellt.. fixat lite med lägenheten :) har huvudvärk som bara den, förstår inte varför.. vardagar då ja går till skolan mår jag bra, bara trött.. nu när jag sover ut och tar de lugnt så får jag huvudvärk? konstigt.. men men :)
Just nu sitter jag bara här och gör ingenting, satte mig vid datan och bara relaxa tills min bror kom in i mitt rum och fes på mig, bara drog luften och vädra den mot mig! äckliga bror..
så måste mamma "SCHHHHA" oss såklart!

- DIN JÄVLA IDIOT!
- HAHAHAH!
- DU ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG *känner fjärtlukten* OOOOOH FYFAAAAAAN!

haha typiskt.. ermin brukar också fjärta på mig, vad är det här? :D
hatar när folk släpper sig o de stinker som bara deen.. typ i klassrum och sånt.
alltså om någon släpper sig i ett klassrum, vem ska veta vem de va? alla kommer peka ut alla haha.. as long as it's not in my face (a)
Nej, nu ska jag snacka med min älskling :) peeace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0