sista dagen på lovet..

..noooo! vill inte till skolan imorgon. Vill ha mer lov, vill sova mer, vill slippa plugg! Får ta och bita ihop, med tanke på att skolan snart är över :) skönt. Har ju också bestämt mig för att inte plugga vidare. Varför? Dels för att det enda jag skulle kunna tänka mig att utbilda mig till är psykolog, men har inte betygen till det. Så, varför fortsätta plugga i flera år för något jag inte vill bli? Känner att jag ska försöka söka jobb direkt istället. Det kommer bli bra :)

Nej, nu vet jag verkligen inte vad mer jag ska skriva. Helt tomt i huvudet. Tråkigt när man inte gjort så mycket idag heller.. vi får se vad jag gör imorgon. Vet att jag ska in till stan och köpa öljäst i allafall. Köpte nytt schampoo och lite hårprodukter. Vi får se om mitt hår förbättras, tappar nämligen ganska mycket hår och det är dags att göra någonting åt det.

 

Köpte Elvital - nutri gloss & anti breakage
köpte även en kräm som gör att håret glänser vackert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0