Shalalala..

Sitter hemma hos min bror nu. Satt precis och åt upp hans pizza, hihi (a)
Vad? Förvänta er inte att mat kommer finnas kvar efter jag varit där :D Så himla varmt det är, solen har värmt upp husen massa. Sitter och skrattar åt massa friidrottare, vissa är så fula. Ser ut som Napoleon Dynamite utan hår hahahaha.. o hur löparna ser ut i slow motion, haha.. så roligt.






Finns inte mycket mer att säga, har inte gjort något speciellt idag. Varit hemma och tagit det lugnt. Saknar min älskling, han kommer näst nästa vecka =/ men det kommer gå rätt fort. Nu ska min bror ha datorn igen. Får se om han sover över senare..

      PEACE OUT !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mm, nu blev jag nästan sugen på pizza!

2009-04-10 @ 23:55:30
URL: http://johannaabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0