saknaden efter dig.

Snart så har det gått 5 veckor sedan jag träffade min älskling. Men det är inte lång tid kvar! Snart kommer jag vara med honom, vi kommer att vara med varandra läänge, hihi.. vi kommer ha kul som vanligt, bara jag är med honom så är jag alltid glad :) Tiden går snabbt då vi är med varandra och långsamt då vi är ifrån varandra. Känns jobbigt att inte ha träffat honom på så lång tid, men det klarar vi.. eller hur baby? :) vet att du läser.. haha! Jag har så ont i min rygg, så ska tvinga honom massera mig sen när vi ses! *muahaha*  jag har saknat honom så mycket.. vill vara med honom nu och äta honom! he's my sugardaddy *hahaha* han är min älskling :) han är bäst <3

                          jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0