relaxation

Nu är jag hemma igen, eftersom mamma slutade jobbet kl. 21:00 så blev det att åka hem sent. Var hos min pappa under tiden :) innan dess träffade jag min underbara khlode, vi gick runt på stan och fick ångest över hur mycket vi ville köpa, haha.. men jag köpte ett par jeans, som jag tycker är flaashiga, haha :) ska lägga upp bild på det imorgon då jag ska ha på mig dem. Ooh, det finns ett par pumps jag bara döör för! vill verkligen ha dem men de kostar 1000:-, är de värt det? hmm.. vi får väll se. Sen drog jag och pappa och handlade, hittade en plattång för 250:- och det var halva priset! hihi, både bra och dåligt samtidigt, har inte haft en plattång innan så, nu kommer jag väll slita på håret så fort jag behöver det.

Hann inte med redovisningen/diskussionen idag eftersom varje person tog längre tid att diskutera sitt ämne än förväntat så det blir imorgon istället. Men eftersom jag är förberedd så är det bra :) då kan jag bara relaxa ikväll, ska springa och ta en dusch lite snabbt.. komma tillbaka och hitta på något kul! :D




Philips beauty Influence! hair straightener
värmen kan justeras och kan värmas upp till 160 grader






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0