råttor genom avlopp?

Jag har en fråga, kan råttor komma genom avloppen?
Jag satt nyss på toaletten, haha.. och jag sjöng o sen bara blev ja tyst när jag hörde ett ljud i vårat tvättrum..
Samma rum som toaletten men en typ vägg och dörr emellan..
Så försökte jag lyssna och höra vad det var, det lät som ett djur som gnaga på något..
det första som kom upp i mitt huvud var en råtta!
det andra som kom upp var, hur fan ska det kunna vara en råtta där? =/
så frågade jag min bror, han sa att dom kunde det.. haha vet inte om han ville skrämmas..
Men jag höör någonting och jag vågar inte gå in och kolla.. så jag ställde mig på badkaret, öppnade dörren och så blev det helt tyst.. aja, tror nog inte att det är någon men de va äckligt ljud.. blää, hatar råttor!


Nej, nu ska jag ringa och beställa pizza, yummie..
min bror kommer hit & mamma kommer strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0