PRINCE

Glömde skriva igår, så tänkte lägga upp lite bilder o videos hihi, hade faktiskt kul igår.. älskar att leka med prince :D

 
mami och prince

Haha, en sak är så gulligt, när prince äter!
titta här hur fint och försiktigt han äter revbensspjäll, bättre än mig!

..och när man blir lite uttråkad, kan man åka skateboard på en orm och prince drar (a)

(video finns på youtube, sök: CKsweden)

..efter ett tag satte vi oss och åt och när jag skulle in till mitt rum hittade jag ett ormhuvud!
ganska lätt att fatta vem mördaren var! haha.. tror han blev irriterad på hur ful ormen var haha..

 


men men.. nu ska jag sätta mig och se på en film eller något och äta choklaad och dricka coca cola (H) aaaah, i love it! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0