Plugget börjar igen

.. efter en lugn start så har plugget nu börjat. Åtminstone för mig. Imorgon har jag inte bara svenska inlämning utan också historia prov! Så nu känner man lite press. I svenska fick vi en uppgift som går ut på att vi ska sammanfatta och förenkla kursens mål. Tro mig, det är jobbigare än vad det låter.. I historia har jag prov som ska handla om Indien, Bangladesh och Pakistan. Det ska nog gå bra ändå :) Gick ner och köpte coca cola och energidryck för att hålla mig igång under tiden jag pluggar haha. Energidrycken smakar typ... inte blåbär men hallon och bär i allafall. Föredrar de tidigare smakerna, skulle jag vetat att de smakade såhär skulle jag aldrig köpt dom. Just det, imorse var jag hos tandläkaren där de bytte ut min tidigare båge till en kontraktionsbåge, som förhoppningsvis blir de sista dom gör. Det gör sååå ont, kan inte äta normalt.. känns som första gången de satte in min tandställning.. alla tänder är spända till max.

Vi håller på att flytta ut ännu mer saker ur lägenheten, snart är det bara mitt rum kvar som ser ut som en röra efter allt vi slängt ut ur alla gamla skåp. Sometimes i wish i had a magic wond, haha.. men men, allt löser sig :) hoppas bara att vi får allting klart innan jag åker till Bangladesh nästa fredag. Vi fick idag reda på att det har ordnats en blogg åt oss där vi alla kan skriva ett litet inlägg var, så jag tänkte att jag skriver här istället. Blir lite mer min egen stil om man säger så haha :) så fortsätt läsa bloggen så kommer ni att få läsa om min vardag i Bangladesh. Spännande!


Ni som tror vi åker dit på semester, ni har helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0