old memories! :D

Satt nyss och rotade i gamla skåp där vi lagt våra saker från när vi var mindre.
Plocka fram massa som var roligt och se.. sjukt mycket man fortfarande minns.
Måste bara skriva in lite saker som jag läste, haha..
Ni vet att man brukade ha små böcker som kallades "Mina Vänner" eller liknande där vännerna skulle typ få skriva in va dom gillar o sånt? HAHA, i found mine!

Här är lite av vad jag skrev för ca 10 år sedan!

Det roligaste skolämnet: Matte, Engelska
Den bästa pop-grupp jag vet: S club 7, BSB ( Backstreet boys), Westlife, A1, Five, N*sync & Ateens
Jag avskyr mest: Krig, djurplågare
Min högsta önskan: att jag blir matte proffs och att få en hund.
Vad jag helst vill bli: Fröken.. skolfröken eller dagisfröken

HAHA, say what?
snacka om att jag fick chock när jag läste att jag ville bli MATTE PROFFS! Jag hatar matte, jag skämtar inte..
typiskt att gilla pojkband vid den tiden.. förvånar mig att Spice Girls inte stog med men dom kom kanske senare.. haha.
Hmm.. Fröken? okej visst, jag älskar barn men nej, skulle nog inte vilja jobba som en :)

Okej, läste precis gammal dagbok ! HAHAHAHA
MÅSTE visa er, jag är så bäst! eller inte.. exakt så har skrev jag.. i parenteser och allt :
___________________

Hej idag ska det handla om datan (på datan)
jag har en hotmail men den funkar inte men jag har en humla
ska jag säga vad jag har för användarnamn? det är c_g_11 med små bokstäver
men mitt lösen ord säger jag inte, för det kanske är någon som läser men man går in på www.humla.com
malins användarnamn är malin_11 emmas användarnamn är Emmis_BEST
det är en i klassen som har humla och hon har sagt lösenordet till mig men jag säger inte till någon om jag inte får för henne

/ VARMA KRAMAR
CRISTAL

__________________

HAHA, var jag inte bäst, kolla.. var ingen tjallare på mina vänner!
datanörd redan då fan.. haha :D
ååh, finns så mycket mer men det här bjuder jag på! haha..
Nu ska jag fortsätta städa lite..


BYEBYE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0