nu börjar det

Nu börjar skolan på allvar, lektionerna har startat & läxor börjar rulla in..
EN lektion som är speciellt rolig är ju Yoga & meditation. Idag kunde varken jag, melissa eller rima hålla oss för skratt!
Alltså det är så avslappnande att jag somnade 2 ggr! Vi gör en massa yoga-övningar, andningsövningar & sånt man ser på tv:n ni vet :P måste verkligen träna på det. Man mår jätte bra sen :)
     En övning som fick oss att dö av skratt var en övning som gick til lså att man stog på knäna men lutade sig bakåt, svårt att förklara.. men man fick världens bas-röst om man pratade samtidigt som man stog i positionen.
Så jag & mell ropade ULLA! med våra feta basröster & så tittade hon på Drazen & Dino ! HAHA.. hon trodde det var dom, alltså så mörka röster hade vi :P
Aja, det var kul iaf! :D var på bästahumör hela dagen idag, helt borta.. haha.





Nu ska jag strax äta, känner mig lite hungrig. Sen ska jag ringa min älskling & till slut plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0