noobody baby

"And who can love you like me (nobody)
Who can sex you like me (nobody)
Who can treat you like me now, baby (nobody)
Nobody, baby (nobody)
And who can do it like me (nobody)
And who can give you what you need (nobody)
Who can do you all night long (nobody)
Nobody, baby (nobody)"

Haha, sitter och lyssnar på Keith Sweat - Nobody..
började sjunga lite nyss med sången, tills jag kom till "who can sex you like me".. lala
så går mamma förbi hon bara :S menar hon sex, SEX? jag bara; haha ja? (a) fifan vilken mosik.
hahah älskar min mamma :D hon är så söt. så började hon sjunga på "i will always love you" för o bryta ner min låt, haha.
Nä nu ska jag ta och äta glass! (a)



tralala* miljövänliga jag.. går ända till papperskorgen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0