no sleep for me!

Just nu sitter jag här, med huvudvärk och magont, efter ingen sömn alls!
Har försökt och försökt att sova, men det går bara inte. Mina ögon vill inte stängas och min hjärna vill inte slappna av. Det stör mig väldigt mycket eftersom jag haft dålig sömn de senaste dagarna och behöver det verkligen. Men behöver inte vänta länge till eftersom vi, kl 10, ska åka till katrineholm där min faster bor. Vi kommer att träffa några släktingar där och umgås som vi gör vid varje "jultid". Min brors alarmklocka gick precis, så strax kommer han komma in i mitt rum och sedan är det att fixa oss och åka iväg. Gissa om jag kommer må dåligt? =/ no good.

Måste få i mig något att äta innan vi åker, uppdaterar när vi kommit hem :)
have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0