när ska allt bli färdigt?

Det finns så mycket kvar att göra här hemma. Speciellt en massor i mitt rum eftersom vi valde att ta det sist. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan jag åker så att mamma slipper göra allting själv. Hmm, de känns konstigt. Om några dagar kommer jag att vara i Bangladesh och när jag är hemma så kommer jag inte bo kvar här längre :/ det här med att packa ner saker, gamla saker, känner ni aldrig att ni vill behålla vissa saker även fast ni vet att ni aldrig använder det? Sån är jag, ibland. Man kanske vill behålla lappen som man skrev söta saker på, man kanske vill behålla den där kulan som man alltid lekte med när man var mindre och man kanske vill behålla kläderna i tron om att man KANSKE kan ha nytta av dem senare. Men, man kan ju inte ha med sig allt föralltid, måste släppa taget någon gång :) ..just därför kastade jag massor med saker som jag vet att ja inte kommer använda, men som jag egentligen vill behålla.. ååh, måste fortsätta packa saker nu. my room is a mess! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0